کمپین تبلیغاتی 360 درجه
نوشته شده توسط : b.gholami

در این مقاله ضمن تعریف بازاریابی 360 درجه به نکات مهم مربوط به اجرای کمپین 360 درجه در بازاریابی اشاره کرده و دو کمپین ایرانی و خارجی را ارائه می کنیم. حتماً تبلیغ یک نوشیدنی یا محصول دیگر را در تلویزیون دیده اید. چند ساعت بعد در اپلیکیشن های تلفن همراه یا صفحات وب با بنرهای تبلیغاتی همان برند با همان پیام تبلیغاتی مواجه خواهید شد. کمپین تبلیغاتی اینجا کلیک کنید.

شما یک تبلیغ مشابه با پیام مشابه را در تایم لاین شبکه های اجتماعی خود مشاهده می کنید یا حتی هنگام خروج از خانه با بنرهای فیزیکی در فروشگاه ها یا تبلیغاتی در اتوبوس با همان پیام تبلیغاتی مواجه می شوید. هر جا که می روید این برند را می بینید. بازاریابی 360 یعنی مهم نیست مخاطب کجا باشد. ما آن را پیدا می کنیم و پیام تبلیغاتی خود را به آن تحویل می دهیم.

کمپین بازاریابی 360 درجه چیست؟

کمپین بازاریابی 360 درجه یک کمپین تبلیغاتی جامع و خلاقانه است. به زبان ساده، کمپین 360 درجه یک کمپین بازاریابی یکپارچه است که از تمامی ابزارهای تبلیغاتی با یک هدف و یک پیام تبلیغاتی استفاده می کند تا پیام را به بهترین شکل ممکن به مخاطب برساند. مهمترین هدف در کمپین 360 درجه ارتباط با مشتری است.

کمپین مخاطب 360 درجه باعث ایجاد هم افزایی در انتقال پیام می شود. فرقی نمی کند مشتری شما کجا باشد، در فروشگاه، فضای رسانه های اجتماعی، جستجو در اینترنت یا خیابان. مشتری احساس ارتباط با برند می کند. به همین دلیل باید به پیام های تبلیغاتی خود توجه بیشتری داشته باشید و مخاطبان خود را به درستی در سفر مشتری راهنمایی کنید.

این کمپین زمانی استفاده می شود که یک محصول جدید عرضه شود یا نسخه جدید و بهتری از یک محصول قدیمی عرضه شود. با توجه به بازار هدفی که برای این محصول جدید در استراتژی بازاریابی در نظر گرفته شده است، کمپین 360 درجه با پیام خاص این محصول و جامعه هدف طراحی و اجرا می شود.
تبلیغات 360 درجه باید از نظر بصری و گرافیکی با طراحی بسته بندی محصول مطابقت داشته باشد. همه تبلیغات باید دارای ترکیب رنگی خاص و پیام مشابه یا مرتبط باشند.

محصولاتی که با کمپین 360 درجه معرفی می شوند لزوماً قیمت یکسانی ندارند. می تواند سه محصول با ویژگی های مختلف برای افراد مختلف وجود داشته باشد و هر کدام می توانند قیمت منحصر به فردی داشته باشند.

چرا از کمپین 360 درجه استفاده کنیم؟

در حال حاضر بسیاریه بازاریابی منسجم می تواند در افزایش بازده سرمایه گذاری تبلیغاتی بسیار موثر باشد.

هداف و دلای

 از کسب و کارها به روش های مختلف تبلیغ می کنند و تبلیغات در بازه های زمانی کوتاه و تنها در یک رسانه یا تبلیغات در رسانه های مختلف که یکپارچه نیستند تاثیر خوبی در فراخوانی برند شما نخواهد داشت. یک برنامل استفاده از کمپین 360 درجه

دلایل مهم دیگری برای استفاده از کمپین 360 درجه وجود دارد.

1- شفاف سازی یا تغییر جایگاه برند

منبع





:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: